close





 



The
World As I See(
世界如我所見)



The world as I see it, is a remarkable place

世界如我所見,是一個非凡的地方

A beautiful house in a forest, of stars in outer space.

在森林中的小屋,在外太空的繁星

From a birds eye view, I can see it has a well-rounded personality

從鳥瞰角度看,我能看見它有一個面面俱到的個性

From a birds eye view, I can see we are family.

從鳥瞰角度看,我能看見我們是一家人



It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Hard for me to love you

難讓我去愛你

No it's not a difficult thing.

不,這不是一件難事

It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Hard for me to love you

難讓我去愛你

Because you are the world to me.

因為對我而言你就是世界



Yeah the world as I see it, is a remarkable place

對,世界如我所見,是一個非凡的地方

Every man makes a difference And every mothers child is a saint

每個人也能造就不同,每個孩子也可以是聖人

From a birds eye view I can see, we are spiralling down in gravity

從鳥瞰角度我能看見,我們在地心吸力下盤旋下降

From a birds eye view I can see, you are just like me.

從鳥瞰角度我能看見,你就像我一樣



It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Hard for me to love you

難讓我去愛你

No it's not a difficult thing.

不,這不是一件難事

It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Oh I've been in love you Unconditionally.

啊,我不能自拔地愛上了你



It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Hard for me to love you

難讓我去愛你

No it's not a difficult thing.

不,這不是一件難事

It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Oh I've been in love you

啊,我愛上了你

Love's around the world to me.

對我而言世界被愛包圍



You are the mountain, you are the rock

你是山巒,你是岩石

You are the cord and you're the spark

你是羈絆,你是火花

You are the eagle, you are the lark

你是麻鷹,你是雲雀

You are the world and you're remarkable

你是世界而你是非凡的

You're the ocean eating the shore

你是沖刷濱岸的海洋

You are the calm inside the storm

你是風暴中的安寧

(You're)every emotion, you can endure

你是每種情感,你歷久不衰

You are the world, the world is yours.

你是世界,世界是你的



It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Hard for me to love you

難讓我去愛你

No it's not a difficult thing.

不,這不是一件難事

It's not hard for me to love you

並不難讓我去愛你

Oh I've been in love you Unconditionally.

啊,我不能自拔地愛上了你


 





如果想獲得更多免費學英文的資訊,歡迎Emailgolden.english@yahoo.com.tw





 





Golden English免費學英文部落格~~

http://tw.myblog.yahoo.com/golden.english/







現在加入FB"金學堂英語"社團,免費送你試聽1堂英文課喔!

www.facebook.com/golden.english





 





金學堂英語服務專線:03-280-5266





中壢英語補習班

地址:桃園縣中壢市中山路1386(復興路星巴克咖啡樓上)





       





服務專線03-280-5266 (中壢英語補習班)





多益全民英檢商用英語‧企業專班‧一對一教學





 





 







arrow
arrow
    全站熱搜

    金學堂英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()