close









skinny
love





Come on
skinny love just last the year

Pour a little salt we were never here

My, my, my, my, my, my, my, my

Staring at the sink of blood and crushed veneer



面對吧 變調的愛 只是去年的事


加些滋味我們不會變的如此



凝視著溢血的水槽和毀壞的鑲飾



I tell my love to wreck it all

Cut out all the ropes and let me fall

My, my, my, my, my, my, my, my

Right in the moment this order's tall



我的至愛把一切破壞殆盡吧

剪斷全部的繩索讓我墜落吧



在這時刻的一點奢求



I told you to be patient

I told you to be fine

I told you to be balanced

I told you to be kind

In the morning I'll be with you

But it will be a different "kind"

I'll be holding all the tickets

And you'll be owning all the fines



我求你試著容忍

我求你試著安心

我求你試著公平

我求你試著寬容

在這早晨我將與你一起

只是一切都變了樣

我拿了所有的贖票

而你擁有全部的贖金



Come on skinny love what happened here

Suckle on the hope in lite brassiere

My, my, my, my, my, my, my, my

Sullen load is full; so slow on the split



面對吧 變調的愛 究竟發生了什麼

在廉價的胸罩裡吸吮著希望



慍怒的負荷已滿載;分割卻如此緩慢



I told you to be patient

I told you to be fine

I told you to be balanced

I told you to be kind

Now all your love is wasted?

Then who the hell was I?

Now I'm breaking at the britches

And at the end of all your lines



我求你試著容忍

我求你試著安心

我求你試著公平

我求你試著寬容

現在你的愛白費了

那我又該死的算是什麼

現在我正在破壞你的褲子

拆穿你最後一切說辭



Who will love you?

Who will fight?

Who will fall far behind?



誰將愛你

誰將奮戰

誰又會墜落 在不久的未來









如果想獲得更多免費英語學習資訊,歡迎Emailgolden.english@yahoo.com.tw





最潮的英文、實用的職場英語、英語名師講座~~盡在金學堂英語部落格~~





http://tw.myblog.yahoo.com/golden.english/





現在加入FB"金學堂英語"社團,免費送你試聽1堂英文課喔!





www.facebook.com/golden.english





金學堂英語服務專線:03-280-5266 (中壢英語補習班)





地址:桃園縣中壢市中山路1386(復興路星巴克咖啡樓上)







arrow
arrow
    全站熱搜

    金學堂英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()